Нові надходження в бібліотеку! Підручник для використання в навчальному процесі: Діагностика і технологія ремонту автомобілів ( В.М. Коваленко В.К. Щуріхін ) |
28 грудня 2017 року в актовій залі ліцею відбулося святкування Нового року. Учні ліцею підготували концертну програму з привітаннями Діда Мороза та Снігурочки, а також новорічними інсценівками, конкурсами, жартами, піснями, танцями. Було приємно дивитися на змістовні виступи учнів та їх артистизм, вокалізм, хореографію. |
Лабораторією електронних навчальних ресурсів Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України у тісній співпраці з професійно-технічними навчальними закладами нашої області та України розроблено ряд електронних підручників для ПТНЗ, а саме:
Ознайомитися з ними можна у бібліотеці Професійно-технічного порталу Інституту професійно-технічної освіти НАПН України режим доступу http:lib.pto.org.ua Рекомендуємо для використання у навчально-виробничому процесі! |
26 грудня на лінійці викладачі-іноземники Попович М.М.( нім. м.) та Попович Н.Ю. (англ. м.), під керівництвом яких проходив тиждень іноземної мови, підвели підсумки проведених заходів протягом тижня, подякували учням за активну і дружню співпрацю, нагородивши найактивніших подяками, переможців конкурсу «Найкращий знавець країни, мова якої вивчається» - грамотами: ними стали Феделеш Марек – учень групи № 22, що вивчає німецьку мову та двоє учнів розділили першість з англійської мови – це Попович Андрій , учень групи № 5 та Довгій Василь, учень групи № 22. Викладачі також ще раз наголосили на необхідності та важливості вивчення іноземної мови. Таким чином відбулося закриття тижня іноземної мови
|
У останній день тижня проведено інтегрований урок з елементами бінарності на тему «Різдво в Німеччині та Великобританії» з учнями першого курсу групи № 18. Мета уроку: розширити знання учнів про виникнення Різдва у Німеччині та Великобританії; познайомити учнів з атрибутами Різдва; вчити сприймати мову на слух; розвивати наочно-образне мислення, пізнавальний інтерес, пам'ять, розвивати комунікативні здібності; виховувати повагу до культури, звичаїв і традицій країни, мова якої вивчається. |
Оскільки 2017 рік оголошено роком німецької мови, то було проведено загальноліцейний захід – «Свято німецької мови», яке стало родзинкою тижня. Мета цього свята: розширити знання учнів про географічне положення, ландшафти, великі міста, визначні місця, відомих особистостей Німеччини, почути цікаві факти про цю країну; розвивати акторські здібності учнів; привити інтерес до вивчення німецької мови та літератури; виховувати повагу до культури, звичаїв та традицій німецького народу. План проведення свята 1. Презентація «Географічне положення Німеччини» 2. Перегляд відеофільму «Наіла – місто, варте уваги» 3. Поетична хвилинка 4. Цікаві факти про Німеччину 5. Вікторина «Як ми знаємо Німеччину?» |
У середу проведено конкурс «Кращий знавець країни, мова якої вивчаються» серед учнів першого курсу. Учні відповіли на ряд запитань, які стосувалися Німеччини чи Великобританії. Той, хто відповість правильно на найбільшу кількість запитань з англійської або німецької мови, стане переможцем. |
Другого дня учні представили експозицію плакатів на різноманітні теми німецькою та англійською мовами. |
Відкриття тижня розпочалося оголошенням плану роботи, в який включено ряд цікавих та різноманітних заходів. А також учні виступили на лінійці німецькою та англійською мовами. Проведено виховну годину на тему: «Чому потрібно вивчати іноземну мову?», метою якої було привити інтерес до вивчення іноземної мови, навести аргументи щодо необхідності знати хоча б одну іноземну мову, що знання іноземної мови у сучасному світі - це необхідність. |
В СВАЛЯВСЬКОМУ ПРОФЕСІЙНОМУ БУДІВЕЛЬНОМУ ЛІЦЕЇ З 18.12. ПО 22.12.2017 Р. Безмежний і багатий світ культури, мистецтва, історії, науки, літератури і традицій Німеччини та Великобританії відкрився перед учнями Свалявського професійного будівельного ліцею в рамках тижня іноземної мови, який розпочався 18.12.2017 року. За мету було поставлено: розширити світогляд учнів та привити інтерес до вивчення іноземної мови. |