Головна » Дошка оголошень (14)

Методична робота [14]
Дистанційна методична робота

Вимоги та рекомендації щодо публікації матеріалів у періодичних виданнях. 

Мета методичних рекомендацій - надати допомогу педагогічним працівникам ПТНЗ у підготовці до друку методичних розробок уроків, статей, рукописів на шпальтах різних періодичних видань, у засобах масової інформації та донести відповіді на них до широкого кола  дописувачів.

Скачати рекомендації...

 

Методична робота | Просмотров: 945 | Дата: 11.11.2020 | Комментарии (0)

Інструкція користування  мобільною   версією Classroom для учнів. Скачати тут...

Методична робота | Просмотров: 478 | Дата: 01.04.2020 | Комментарии (0)

Використання Google Classroom для організації дистанційного навчання. Покрокова інструкція...

Методична робота | Просмотров: 316 | Дата: 27.03.2020 | Комментарии (0)

 Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України продовжує проведення серії вебінарів з наступних актуальних питань:
Створення SMART-комплексів в системі дистанційного навчання
Кононенко Андрій Геннадійович четвер, Квітень 02, 202011:00-12:00
Сучасна модель підготовки майбутніх кваліфікованих кадрів до підприємницької діяльності
Сохацька Ганна Володимирівна п’ятниця, Квітень 03, 202011:00-12:00
Методична робота | Просмотров: 219 | Дата: 26.03.2020 | Комментарии (0)

Шановні колеги!
Інформуємо Вас, що Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України продовжує проведення серії вебінарів з актуальних питань:
Самоосвітня діяльність педагога в умовах дистанційного навчання
Самойленко Оксана Анатоліївнапонеділок, Березень 30, 202011:00 - 12:00
Методика оцінювання складності навчальних дій у закладах фахової передвищої освіти
Лузан Петро Григорович вівторок, Березень 31, 202011:00 - 12:00
Методична система професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників з елементами дуальної форми навчання
Кулалаєва Наталя Валеріївна середаКвітень 01, 202011:00-12:00
Методична робота | Просмотров: 196 | Дата: 26.03.2020 | Комментарии (0)

ТРЕНД 1. Персоналізація навчання

Сучасні тренди в освіті

Ті, хто вивчають англійську, помітили цей тренд ще років зо два тому. Структурований графік «Вівторок-четвер 19:00» — вже не модно. Зараз кожен може для себе добирати зручний час для занять і навчатися не шкодячи роботі.

Ще один приклад — онлайн-освіта. Ви можете переглядати лекцію хоч на біговій доріжці, хоч у пробці, хоч їдучи в метро.

Уже доведено, що слухач краще засвоює інформацію, адаптовану під його потреби. А ось індивідуальний підхід саме і цікавий тим, що до кожного слухача спікер звертається особисто. І також окремо кожен слухач може в онлайн-форматі поставити питання спікерові

ТРЕНД 2. Сторітеллінг як метод навчання

Читати далі...

Методична робота | Просмотров: 194 | Дата: 25.03.2020 | Комментарии (0)

У зв'зку із запроводженням карантину підключення до вебінарів 26 та 30 березня з використаннм «Zoom» необхідно здійснити  у домашніх умовах. Покрокова інструкція додається.

 

Методична робота | Просмотров: 1266 | Дата: 23.03.2020 | Комментарии (0)

Як провести карантин вдома з користю: ресурси для самоосвіти

Аби запобігти поширення коронавірусу SARS-CoV-2 Кабінет міністрів України запровадив карантин по всій країні з 12 березня по 3 квітня. Він передбачає призупинку освітнього процесу всіх навчальних закладів та їхній перехід на дистанційне навчання, або ж роботі з дому найближчі два тижні. Скасовані вечірки, концерти, походи в бари – не привід засмучуватись, а шанс провести вільний час вдома максимально продуктивно. Тому цей період пропонуємо провести з користю та присвятити самоосвіті. Онлайн-сервіси для навчання – чудова можливість зробити це саме зараз.

Методична робота | Просмотров: 195 | Дата: 22.03.2020 | Комментарии (0)

Загальні ресурси підготовки учнів

Тестування

Методична робота | Просмотров: 191 | Дата: 22.03.2020 | Комментарии (0)

Скановані підручники та відеоуроки

Додатково

Методична робота | Просмотров: 193 | Дата: 22.03.2020 | Комментарии (0)

 Перелік освітніх джерел та онлайн платформ на допомогу педагогам в організації дистанційного навчання

 Студія онлайн-освіти Educational Era https://www.ed-era.com/

 iLearn (https://ilearn.org.ua/) – цікаве, безкоштовне і доступне 24/7 навчання:  онлайн курси з основних предметів ЗНО, вебінари з найкращими репетиторами Києва, тести, подкасти, матеріали для самопідготовки .

Prometheus https://prometheus.org.ua/ Онлайн курси України і світу із різних предметів та різноманітних напрямків для вчителів та учнів

Каталог електронних освітніх ресурсів Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка http://urok.ippo.kubg.edu.ua/

Інтерактивні підручники Edera (математика, біологія, укр. мова, історія України, фізика, географія, біологія)  https://www.ed-era.com/books/

Мультимедійні підручники КМ Медіа (з відео і можливістю читати на телефонах) http://kmmedia.com.ua/books/

Українська програма – каталог е-підручників, відео, аудіокниг для школи http://ukrprog.com/

Розумники – придбання (диски та скачування з сайту) ліцензійних МОН е-підручників (педагогічні програмні засоби, тести, лабораторні практикуми та інше) http://rozumniki.net/

Нова школа -навчальні диски для школярів (каталог ресурсів  всіх предметів) http://novashkola.com.ua/

Електронні версії підручників https://e-pidruchnyky.net/

Методична робота | Просмотров: 211 | Дата: 22.03.2020 | Комментарии (0)

Для ефективної організації навчання здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти  в умовах обмеження освітнього  процесу рекомендуємо використовувати форми дистанційного навчання.

Дистанційне навчання – форма організації і реалізації навчально-виховного процесу, за якою його учасники (об’єкт і суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію принципово і переважно екстериторіально (тобто, на відстані, яка не дозволяє і не передбачає безпосередню навчальну взаємодію учасників віч-на-віч, інакше, коли учасники територіально знаходяться поза межами можливої безпосередньої навчальної взаємодії і коли у процесі навчання їх особиста присутність у певних навчальних приміщеннях навчального закладу не є обов’язковою).

Інструменти спілкування у дистанційному навчанні

Електронна пошта – це стандартний сервіс Інтернету, що забезпечує передавання повідомлень, як у формі звичайних текстів, які в інших формах (програмах, графіці, звуках, відео) у відкритому чи зашифрованому вигляді. У системі освіти електронна пошта використовується для організації спілкування викладача й учня, а також учнів між собою.

Форум – найпоширеніша форма спілкування викладача й учнів у дистанційному навчанні. Кожний форум присвячений будь-якій проблемі або темі. Модератор форуму (мережевий викладач) реалізує дискусію чи обговорення, стимулюючи питаннями, повідомленнями, новою цікавою інформацією. Програмне забезпечення форумів дозволяє приєднати різні файли певного розміру. Кілька форумів можна об’єднати в один великий. Наприклад, під час роботи малої групи учнів над проектом, створюються форуми для кожної окремої групи з метою спілкування під час проведення дослідження над вирішенням поставленого для даної групи завдання, потім – обговорення загальної проблеми проекту усіма учасниками навчального процесу (веб-конференція).

Чат – спілкування користувачів мережі в режимі реального часу, засіб оперативного спілкування людей через Інтернет. Є кілька різновидів чатів: текстовий, голосовий, аудіовідеочат. Найбільш поширений текстовий чат. Голосовий чат дозволяє спілкуватися за допомогою голосу, що під час вивчення іноземної мови у дистанційній формі є важливим моментом. В освітніх цілях за необхідності можна організувати спілкування в чатах з носіями мови. Це реальна можливість мовної практики, яка проводиться у рамках запропонованої для дискусії проблеми, сумісної проектної діяльності, обміну інформацією.

Відеоконференція – це конференція реального часу в on-line режимі. Вона проводиться у визначений день і в призначений час. Для якісного проведення відеоконференції, як і телеконференції, необхідна її чітка підготовка: створення програм (цим займається мережевий викладач), своєчасна інформація на сайті і розсилка за списком (виконує педагог-куратор). Відеоконференція – один із сучасних способів зв’язку, що дозволяє проводити заняття у «віддалених класах», коли учні і викладач знаходяться на відстані. Отже, обговорення й прийняття рішень, дискусії, захист проектів відбуваються у режимі реального часу. Викладач і учні можуть бачити один одного, викладач має можливість супроводжувати лекцію наочним матеріалом.

Блог. Це форма спілкування, яка нагадує форум, де право на публікацію належить одній особі чи групі людей. В Інтернет-курсі з мови технології блогу можна використовувати під час навчання у колективі. Наприклад, автор (один учень чи їх група) виконав певне завдання (твір, есе), яке розміщується на сайті свого мережевого щоденника (блогу), потім автор блогу дає можливість іншим учням прочитати і прокоментувати розміщений матеріал. У учнів з’являється можливість обговорення й оцінки якості публікації і коментарів іноземною мовою, що сприяє розвитку мовленнєвих навичок.

Середовище Classroom дозволяє організувати онлайн навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Вчитель має можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання.

Соціальні мережі та Viber дозволяють створювати закриті групи, чати, обговорення тем, завдань, проблем, інформації.

Інтернет-навчання як основа безперервної освіти націлене на оволодіння школярами навичок самостійної освітньої роботи, на формування в учнів ключових компетентностей.

Специфіка Інтернет-навчання, що базується на телекомунікаційних технологіях, Інтернет-ресурсах і послугах, впливає на способи відбору і структуризації змісту, способи реалізації тих чи інших методів і організаційних форм навчання, що суттєво впливає на функціонування всієї системи. Учень відбирає й оброблює інформацію, висуває гіпотези, приймає рішення, спираючись на власні роздуми, власне бачення проблеми. У центрі пізнання знаходиться проблема, яка вимагає роботи думки для її розв’язання. Пізнавальна, мисленнєва діяльність індивіда дозволяє йому виходити за рамки отриманої інформації, будувати нове знання. Роль мережевого викладача полягає в тому, щоб допомогти учням, стимулювати їх до самостійних роздумів, відкриттів, новим поглядам на досліджуване явище, предмет. Водночас учитель і учень залишаються учасниками цього процесу в активному діалозі.

Методична робота | Просмотров: 184 | Дата: 22.03.2020 | Комментарии (0)

Організація дистанційного навчання за допомогою Всеосвіти Перейти за посиланням

Вебінар "Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину" Перейти за посиланням

Всеукраїнська Віртуальна школа «Ранок» Перейти за посиланням

Методична робота | Просмотров: 197 | Дата: 22.03.2020 | Комментарии (0)