Головна » 2017 » Вересень » 19 » Адаптаційний тренінг для першокурсників
08:38
Адаптаційний тренінг для першокурсників

Далі виступаючому потрібно повідомити щось про своє ім’я або прізвище. Наприклад:

  1. Що означає твоє ім’я?
  2. Чи подобається тобі твоє ім’я?
  3. Чи знаєш ти, хто його тобі підібрав? 
  4. Хто ще в твоїй сім’ї носив це ім’я?
  5. Чи хотів би ти щоб тебе назвали іншим ім’ям?

 

 Вправа «Хто народився в травні»

Мета: активізація учасників групи

   Час: 10 хв

   Зміст вправи: Група розсідається по колу. Учням пояснюється, що зараз буде проводитися гра, з допомогою якої вони зможуть краще пізнати один одного. Оголошується теза і учні повинні встати зі стільця, якщо вона підходить під їхній опис та виконати зазначену дію і знову сідають на місце. Наприклад: «Той, у кого є брат, повинен клацнути пальцями». Темп гри повинен зростати. Варіанти висловлювань:

  • у кого блакитні очі - тричі підморгніть;
  • хто пише лівою рукою, постукайте нею по плечі сусіда;
  • той, хто сьогодні вранці з'їв смачний сніданок, нехай погладить себе по животу;
  • Хто любить математику, скажіть скільки буде 8 на 9;
  • хто п'є каву з цукром і молоком, загляньте собі під стілець;
  • у кого є веснянки, пробіжіть по колу;

 

Вправа «Скажи мені хто твій друг»

Час: 10 хв.

Мета: виявлення спільних інтересів

Зміст вправи: "Безумовно, у кожного з вас в групі вже з'явилася людина, яка чимось близька вам. Впродовж 5 хвилин ви повинні скласти "психологічний портрет" цієї людини. Вказувати на ознаки, особливо на зовнішні, по яких можна відразу впізнати конкретну людину. У "портреті" повинно бути не менше 10-12 рис характеру, звичок, особливостей, характеризуючих саме цю людину. Той, учей який склав «портрет» виступає зі своєю інформацією перед групою, а інші учасники намагаються вгадати, чий це портрет".

 

 

Вправа «Розсмішіть партнера»

Час: 15 хв.

Мета: Покращити настрій участників

Зміст вправи: Завдання виконується в парах. Один з пари повинен будь-якими засобами розсмішити партнера. Якщо йому вдасться це зробити, то колега стає тим хто смішить і вибирає собі нового партнера з інших гравців. Якщо розсмішити не вдається ніякими силами, то доводиться вибирати нового партнера. Якщо розсмішити не вдалося, то на місце гравця, якого не вдалося розсмішити, вибирають нового.

 

 

Вправа «Покажи пальцем»

Час: 15хв.

Мета: Згуртування учасників тренінгової групи

Зміст вправи: Учасники тренінгу сідають в коло. Тренер просить кожного підняти вгору будь яку руку з витягнутим пальцем. Потім ведучий пропонує показувати пальцем на того, хто з точки зору кожного має певну, названу раніше властивість. Наприклад, тренер може сказати: «Покажіть самого високого з нас.»

  • Самого веселого.
  • Найхудішого.
  • Самого сонного.
  • Самого активного сьогодні.
  • Того, хто сьогодні, на ваш погляд, працював менше всього.
  • Того, хто  одного разу допоміг вам.
  • Того, хто сьогодні особливо багато жартував і веселив публіку.
  • А хто сьогодні був зіркою групи, хто особливо яскраво висвітлився сам і допоміг іншим?

   Підведення підсумків :

Тренер просить усіх учасників тренінгу встати в коло та розмовляє з учасниками про заняття. Просить висловити свою думку, побажання, зауваження. Дякує усім за прожитий день. Прощається з усіма.

провела  практичний психолог ліцею – Легеза Ксенія Юріївна

Категорія: Новини | Переглядів: 34 | Додав: liceumsv1171 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar