
Плоскіна Еріка Степанівна
Посада: майстер виробничого навчання
Освіта: базова вища
Спеціальність за фахом: технік-плановик, бакалавр з економіки підприємництва.
Навчальний заклад: Свалявський політехнічний технікум, Довжанський вищий економічний коледж ім.В.Якуба
Рік та результати останньої атестації: - 2012, відповідає займаній посаді
Стаж педагогічної роботи: 17 років
Форма та результати підвищення кваліфікації:
Науково-методичний центр ПТО і ПК інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області №22771726/000980-17 від 04.05.2017р.
Володіння ІКТ: Інтел «Навчання для майбутнього» (версія 10.1) –2014 р.
Практичне навчання (стажування) на виробництві: Свалявському відділі культури. Довідка про стажування педагогічних працівників від 31.07.2016р.
Робітничий розряд: оператор комп’ютерного набору І категорії.
Професія з якої веде підготовку: Обліковець з реєстрації бухгатерських даних, оператор комп'ютерного набору.
Педагогічна діяльність
Мета атестації педагогічного прівника – присвоєння педагогічного звання " Майстер виробничого навчання ІІ категорії".
Посада: майстер виробничого навчання
Методична проблема: «Шляхи та форми вдосконалення сучасного уроку»
Відкриті уроки:
22.05.2015р. – Урок-гра. «Макетування місцевої газети». Методичнв мета: "Методика організації самостійної роботи учнів". Епіграф заняття «Хто володіє інформацією, той володіє світом».
28.10.2016р.- Тема відкритого уроку: «Облік оплати праці». Методична мета: методика організації самостійної роботи учнів. Урок пройшов під девізом «Просто знати – це ще не все, знання потрібно використовувати». Вид уроку: ділова гра; аналіз конкретних ситуацій; конкурс; виконання індивідуальних робіт. Для викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання.
22.03.2016р. Тема відкритого уроку з виробничого навчання: "Відеомонтаж та створення відеокліпів". Методична мета: "Продемонструвати ефективність використання майстер-класу на уроках виробничого навчання, як зразок нового методу закріплення маеріалу. Форма проведення уроку - майстер-клас.
11.10. 2017р. Тема відкритого уроку з виробничого навчання. «Робота з головним меню, вікном та панелями інструментів в MS Publisher» Методична мета: методика організації самостійної роботи учнів. Форма організації навчальної діяльності – робота в малих групах. Актуалізація знань та умінь учнів -інтерактивна вправа «Так або ні.» Перегляд презентацій підготовлених учнями (капітанами команд) до уроку (домашнє завдання). Підведення підсумків вступного інструктажу – Фронтальне опитування. Вивчення і засвоєння нового матеріалу супроводжується презентацією.
Методичні напрацювання:
Розробка, підготовка систематизація та поповнення методичних напрацювань електронної бази бібліотеки з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних».
Збірник тестів з професії ОКН І категорії.
Участь в розробці Комплексних кваліфікаційних завдань з професії Оператор комп’ютерного набору.
Доповіді:
- «Використання» традиційних методів виховання в умовах сьогодення
- «Нові технології проведення виробничого навчання».
- «Google Диск – ефективний інструмент для проведення самостійної роботи на уроці та виконання домашнього завдання.»
Участь в обласних веб-бінарах
Участь у засіданні методичної секції педагогічних працівників із професій обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, касир (в банку) з доповіддю на тему «Google Диск – ефективний інструмент для проведення самостійної роботи на уроці та виконання домашнього завдання»
Грудень 2015 – 2016р.р. – участь у проведенні тижня професії «ОКН-моя професія найкраща».
Публікації:
Публікація у збірнику методичних напрацювань педпрацівників СПБЛ—2014-2015н.р
Позанавчальна діяльність
30.06.2016 участь у підготовці свята Останнього дзвоника,
31 березня 2017 року участь у проведенні ІІ етапу фестивалю-конкурсу "Воскресни, писанко!".
Керівництво гуртком «Обліковець.ОКН», мета якого - розвиток творчих, пізнавальних здібностей, логічного мислення в учнів, створення і закріплення творчого відношення до професійної діяльності, що виражається в активній раціоналізаторській і винахідницькій діяльності; завдання - створення власних наочних матеріалів, щоб ексонувати як усередині ліцею, так і на міжліцейних конкурсах і оглядах.