Плоскіна Еріка Степанівна
Посада: Майстер виробничого навчання    
Рік народження:      1969      
Який і коли закінчив навчальний заклад   -   2005р.
Спеціальність за дипломом:  «Економіка підприємництва»
Рік та результати останньої атестації: 2006 рік,  встановлено посадовий оклад у відповідності з 11 т.р.
Педагогічний  стаж:        11    років
Підвищення кваліфікації: 26 червня 2012р. НМЦ ПГОК у Хмельницькій обл., посвідчення за  № 7615; проходження стажування – Свалявська РДА 01.09.2011р.
2012 р. Міжрегіональний центр професійно-педагогічної майстерності МВПУ звя'зку м. Києва Серія 12 СВ №495768
Стаж педагогічної роботи, з якого року на посаді: 11 років з  2001 року 



Педагогічна діяльність
Мета атестації педагогічного працівника - Активізація творчої професійної діяльності.
 
Методична проблема над якою працює: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання.

Відкриті уроки на рівні навчального закладу:

    Дата проведення 26 .09.2012           
Тема уроку:  Облік готової продукції.
Методична мета: активізація  розумової та пізнавальної діяльності учнів за допомогою       мультимедійних засобів навчання та опорних конспектів. Вид уроку: практичний, з використанням інноваційних технологій.
Метод проведення: пояснювально-ілюстративний, практичний метод,  аналіз конкретних  виробничих ситуацій, самостійна робота учнів.   
    Дата проведення  14.11.2012                                   
Тема уроку: Бухгалтерський Баланс Методична мета: використання  дидактичного  та відеоматеріалу  для посилення  пізнавально-активної діяльності учнів. Вид уроку: практичний, з використанням інноваційних технологій.
 Метод проведення: словесно-практичний з елементами бесіди і самостійної роботи.  

4.Методичні напрацювання:
Інструкційні картки для в/н з професії «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»
5. Публікація у збірнику методичних напрацювань педагогічних працівників СПБЛ 2011-2012н.р
6. Участь у обласному методичному фестивалю в номінації «творчий звіт педагога над обраною методичною проблемою»(червень 2008р.)
7. Позанавчальна робота:
 Виховні години на теми
 - Тема: Життя – це мить.
 - Тема: «Голодомор1932-1933 років в Україні»
 -  Тема: «Мистецтво спілкування»
Анотація.    "ВИЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ СПІЛКУВАННЯ”
Мета:    формувати активну життєву позицію в учнів;
допомогти учням подолати внутрішні бар’єри і стереотипи;
надати можливість визначити власний стиль спілкування та спробувати інші;
формувати навички самооцінювання.
Ознайомлюю  учнів з метою заняття, пропоную виконати практичні вправи.
ВПРАВА 1 – МІЙ СТИЛЬ СПІЛКУВАННЯ
 Пропоную учням завести щоденник "Мій стиль спілкування”. На занятті виділяю час для роботи учнів з щоденником. Пропоную бажаючим зачитувати свої записи. Виконання даного завдання для багатьох є дуже важким, змушує замислитися про стиль своїх відносин з людьми, звернути увагу на свою манеру і стиль спілкування. Після виконання цього завдання у членів групи з’явиться досвід, що послужить предметом обговорення під час групових дискусій.

Керую гуртком «Обліковець.ОКН», мета якого - розвиток творчих, пізнавальних здібностей, логічного мислення в учнів, створення і закріплення творчого відношення до професійної діяльності, що виражається в активній раціоналізаторській і винахідницькій діяльності; завдання - створення власних наочних матеріалів, щоб ексонувати як усередині ліцею, так і на міжліцейних конкурсах і оглядах.