Головна » 2016 » Березень » 24 » Конкурс „Кращий знавець іноземної мови”
18:10
Конкурс „Кращий знавець іноземної мови”

В добу творення незалежної Української держави, коли встановлюються широкі офіційні, службові, ділові та партнерські контакти між людьми різних країн, питання володіння іноземною мовою стало особливо актуальним.

З метою підвищення інтересу учнів до вивчення іноземної мови, зростання її престижу, виявлення та розвитку в учнів творчих здібностей, відповідно до плану спільної роботи департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації та навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області на 2016 рік, був проведений конкурс на кращого знавця іноземної мови. Конкурс проходив 24 березня на базі Свалявського професійного будівельного ліцею.

Проходив конкурс в два етапами: спочатку ліцеїсти виконували письмові завдання, а потім змагалися в усному мовленні.

   

 

 За підсумками конкурсу на кращого знавця англійської мови визначені переможці:
   – І місце посіла Сивоус Катерина, учениця Державного навчального закладу „Мукачівський центр професійно-технічної освіти”,
   – ІІ місце – Печко Максим, учень Державного навчального закладу „Ужгородський центр професійно-технічної освіти”,
   – ІІІ місце – Фединець Роберт, учень Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів.
   Кращими знавцями німецької мови стали:
   – І місце – Добош Віктор, учень Вищого професійного училища № 3 м. Мукачево.
   – ІІ місце – Манишева Інна, учениця Державного навчального закладу „Мукачівський центр професійно-технічної освіти”;
   – ІІІ місце – Матоляк Іван, учень Міжгірського професійного ліцею.

      

Під час перевірки робіт та визначення переможців конкурсу, учні мали можливість спілкуватися, ділитися враженнями, ближче познайомитися.

Для викладачів психолог ліцею Мателега С.М. провела семінар-тренінг на тему: «Я крокую до майстерності». Мета тренінгу - стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень, активізувати творчий потенціал, виробити і розвивати навички інтерактивних методик. 

     Основу  заняття складали вправи, за допомогою яких педагоги  мали  можливість програти ті проблеми і ситуації, які можуть виникати  перед ними в процесі роботи.

Робота проходила в дружній та творчій атмосфері.

Категорія: Новини | Переглядів: 167 | Додав: neypovim | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar