Головна » 2017 » Ноябрь » 22 » 21.11.17р.
11:02
21.11.17р.

Над темою «Професійне спрямування у викладанні іноземної мови в ПТНЗ», викладачі нашого ліцею працюють давно. Результат цієї роботи представлений  в повній мірі вище.  

Але зараз я хочу зупинитися на конкретній темі сьогоднішньої нашої дискусії, а саме - на темі «Ефективність використання творчих завдань професійного спрямування на уроках та позакласній роботі при вивченні німецької мови.»

Щоб урок був ефективним, він повинен бути цікавим і корисним,тому це і є девізом моєї роботи .

Щоб досягти такої мети я планую і проводжу інтегровані та бінарні уроки, екскурсії, позакласні заняття з науково-пошукової роботи

         В групі № 7 малярів-штукатурів разом з викладачем спецтехнології ми провели бінарний урок на тему: «Я - будівельник»

Мета:

  • виховати у учнів гордість за майбутню професію;
  • дати зрозуміти значимість вибраної професії для людей;
  • навчити учнів використовувати здобуті знання в різних життєвих ситуаціях;

Ми старанно готувалися до роботи, вчили правильно називати на українській і німецькій мовах інструменти,  матеріали, обладнання, з якими працює маляр-штукатур.

Ознайомились з послідовністю і технологію опоряджувальних робіт, які  виконують маляри, що роблять будинки привабливими, красивими,затишними.

         Заняття проходило у вигляді діалогічного мовлення. Викладач спец технології називав інструменти, види робіт, кольори фарб, матеріалів, показував як і що робить маляр, а учні німецької підгрупи були перекладачами ,і по можливості, перекладали все це на німецьку мову. Це було нестандартно,цікаво, учні булим задоволені. А в результаті маємо впорядкований словничок – мінімум до теми «Я будівельник», та цікаві кросворди.

                   Щоб урізноманітнити види уроків, я практикую проведення екскурсій на тему : «Люби і знай свій рідний край» учні відвідують етнографічно-історичний музей в Сваляви. Екскурсію проводить директор музею, який добре знає історію, культуру, звичаї нашого району.

         Цікава розповідь екскурсовода, гарно оформлена експозиція музею справляє на учнів велике враження. Вониі записують цікаві факти, дати, події, щоб в майбутньому використати ці знання на уроках історії, географії, літератури!

А на домашнє  завдання вони пишуть: твори-мініатюри, замітки в стінну газету, інтерв’ю з товаришем.

Щоб привити любов до обраної професії, відповідальність за майбутню роботу я проводжу екскурсії по майстернях ліцею, по підприємствах та СТО м. Сваляви.

Готуючись до екскурсії на СТО, учні групи автомеханіків вчили слова та вирази до теми, працювали над текстом :  «В майстерні автослюсарів »,

знайомилися з правилами техніки безпеки.

Після екскурсії учні поділилися своїми враженнями.

         Говорячи про професійну спрямованість на уроках німецької мови, я хочу згадати і про ефективність використання прислів’їв та приказок, що присвячені праці, людям праці, необхідності трудитися. Такі прислів’я я широко вирокистовую як епіграф до уроку, як матеріал для мовної та фонетичної зарядки, як підсумок уроку

         Весь зібраний, розроблений, написаний матеріал професійної спрямованості, використовую при проведенні: «Тижнів німецької мови», виступів на ранкових лінійках, підготовці до олімпіад.

 Все це дає хороший результат лише тоді, коли вчитель любить свій предмет і своїх учнів.

Категорія: Новини | Переглядів: 501 | Додав: liceumsv1171 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar